Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

2 Tags!!!

Γεια σας! Είμαι η Χριστίνα, ιδιοκτήτρια του blog! Για να μην τα πολυλέμε, πάμε στο ψητό! Θα κάνω δύο tag στα οποία με τάγκαρε η υπέροχη SweetSmile:]


1)Το tag του Απριλίου έχει θέμα: Hot days!

1) Τι φοράς τις hot days?
Φοράω μια κοντομάνικη ή ράντα μπλούζα, ένα κάπρι παντελόνι και αθλητικά παπούτσια!

2) Αν δεν έχεις σχολείο τις hot days που περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;
Περνάω ευχάριστες ώρες με την οικογένεια μου, πάω εκδρομούλες ή βγαίνω έξω με τις κολλητές μου!

3) Σου αρέσει η ιδέα ότι το καλοκαίρι πλησιάζει;
Και ναι και όχι, γιατί σιγά-σιγά τελειώνει αυτή η χρονιά και του χρόνου θα πηγαίνω έκτη και θα τελειώσει το δημοτικό και μπορεί να μην έχω τους ίδιους δασκάλους αλλά και ναι γιατί θα πηγαίνω σε πολλά μέρη, θα βγαίνω πιο πολύ με τους φίλους μου, θα περνάω περισσότερο χρόνο με την οικογένεια μου και για άλλους πολλούς λόγους!

Το δεύτερο tag είναι το εξής:

Κανόνες

  1. Απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις
  2. Κάντε tag 3 blogs τουλάχιστον
  3. Γράψτε από που πήρατε το tag

Ερωτήσεις - απαντήσεις
  • Ποιο είναι το όνομά σου;
Χριστίνα!
  • Αν χρησιμοποιείς ψευδώνυμο, γιατί το χρησιμοποιείς;
    Δεν χρησιμοποιώ, αλλά επειδή χρησιμοποιώ σε άλλες εφαρμογές π.χ. Stardoll γιατί δεν μπορώ να βάλω το κανονικό μου όνομα!
  • Από που είσαι;
    Μένω στα Γιαννιτσά, μία πόλη με περίπου 30.000 κατοίκους 1 ώρα από την Θεσσαλονίκη, η μεγαλύτερη πόλη του νομού Πέλλας, αλλά έχω καταγωγή από ένα μικρό χωριό κοντά στο Κιλκίς, βασικά περισσότερο σαν κτήμα, αφού μένουν γύρω στους 10 παππούδες (μόνιμα) εκεί, και από την Πέλλα (την παλιά Πέλλα)!
  • Πόσο είσαι;
    Πριν περίπου από 10 μέρες, στις 29 Απριλίου, έγινα 11 χρονών!
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
    Μου αρέσουν οι μπλε, μωβ και πράσινες αποχρώσεις!
  • Ποια είναι τα χόμπι σου;Το blogging, οι ξένες γλώσσες, η χαλκογραφία, η μουσική, λίγο ο χορός, η πετοσφαίριση (volley) και η χειροσφαίριση (handball)!
  • Τι ξένες γλώσσες μαθαίνεις;
    Μαθαίνω αγγλικά και γαλλικά! Τον Ιούνιο θα αρχίσω να μαθαίνω ισπανικά μέσω του διαδικτύου μαζί με 2-3 κολλητές μου!
  • Γιατί ξεκίνησες το blogging;Γιατί έβλεπα τους άλλους που είχαν blogs και ζήλεψα η καημένη :(  ;)!
  • Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία;
    Λοιπόν.... Ο Harry Potter, το Hobbit, η Μουλάν και γενικά τέτοιους είδους ταινίες!
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;

Τόσα πολλά που δεν μου φτάνει ολόκληρη η ζωή μου να τα πω! 
Tαγκάρω sister blogs!!!
Αυτά λοιπόν... Σας άρεσαν οι απαντήσεις μου; Περιμένω σχόλια!
Kisses, 
Christine
Y.Γ.: Αααα και καλό μήνα βρε κορίτσια ;)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου